The Picasso Tattoo

2/27/2016

Rozhodnutí, nechat si udělat tetování jsem nosila v hlavě už nějaký ten pátek. Je to věc, která se mnou zůstane už napořád, nepůjde smazat ani dát pryč nebolestivou cestou. Já ale už byla rozhodnutá. Jdu do toho...
Pro začátek vám musím říct, že nejsem žádný příznivec tetování obecně a 90% se mi zdá ošklivé zohyzdění těla. Nechtěla jsem tetování z důvodu, ''abych měla kérku a byla hrozně hustá'' (hodně lidí to bohužel tak bere) . Chtěla jsem něco jednoduchého, co mi bude dávat sílu v nejhorším, vzpomínku na všechno. Miluju umění tak moje volba byla jasná, chci mít na sobě kus umění, kus krásy.
Začala jsem tedy vybírat z mých oblíbenců: Michalangela, Van Gogha a Picassa.
Picasso je můj absolutně největší oblíbenec a jakmile jsem spatřila můj vzor tetování poprvé, už jsem ani nepokračovala v hledání, volba byla jednoznačná. Tohle bylo přesně to, co jsem hledala. Protože ale nejsem unáhlený člověk, dalších 7 měsíců, jsem si tento nápad nechávala uležet v hlavě.  Nebylo to totiž až tak neznámé tetování a pár lidí ho na světě má taky (Já třeba díky němu našla na IG úžasnou Anouschku Marlene). Další část článku chci věnovat otázkám, které nejčastěji slýchávám


Kde máš tetování?
Tetování mám na stehně, protože je to jedno z míst, které snadno schovám. K mému budoucímu povolání si nemůžu dovolit nechat si vytetovat třeba něco na ruku, i kdybych sebevíc chtěla. + Jsem viděla, jak to na stehně vypadá už před tím a zalíbilo se mi to nejvíc.


Kde jsi byla na tetování?
Volba tetovacího salonu byla snad stejně těžká, jako volba tetování. Špatná volba TS, by byla vidět na mém těle už navždy, takže jsem tetovací salon vybírala snad 5 měsíců. Nakonec jsem šla do Marre, kde mě tetoval Formy. A musím říct, že jsem více než spokojená a další tetování svěřím zase do jeho rukou /jestli nějaké další bude/ (bude). Michal je vážně profesionál a svoji práci udělal výborně.


                                                                                                         Bolelo to?
Ne, nebolelo. Tetování mám přímo na svalu a víc, než mírně nepříjemné to nebylo. Nemůžu ale mluvit za všechny, co mají na stehně tetování. Já mám totiž docela vysoký práh bolesti a tetoval mi jen obrys. Během tetování jsem si s tatérem povídala a koukala na Pelíšky, bylo to úplně v pohodě:) Jen tak podotýkám, že u odběru krve omdlévám a nesnesu pohled na jehlu.

Nebudeš toho litovat, až budeš stará?
V tomhle ohledu si dovolím citovat Lucku z Getthelouk: ''Jak to mám vědět. Já ještě stará nejsem a nevím to. Až budu stará tak budu prostě hnusná a je jedno jestli k tomu budu mít tetování, nebo ne.''
Určitě vám doporučuji se na její video o tetování podívat, protože v něm má úplně stejný názor na tetování jako já. A hlavně moje tetování je schválně dělané, jako vzpomínka. Já se na něj CHCI  až budu stará podívat a vzpomenout si, jak jsem si ho jako mladá nechala udělat. Vím, že toho litovat nebudu ale pokud přece jen ano. Pořád existuje laser, nebo možnost nechat si ho přetetovat na něco jiného.

Kolik tě to stálo a jak dlouho to trvalo?
Tetování mě osobně nestálo nic, dostala jsem ho jako dárek k mým narozeninám od mámy. Jeho cena byla 1500,-
Protože to byl jen obrys, bylo tetování hotové docela rychle a to kolem 35 minut.


Jak probíhal proces tetování?
Nejdřív jsem byla v Marre na konzultaci, kde jsem se s Michalem domluvila na velikosti, umístění a takových věcech. Domluvili jsme se na termínu 19.2. Šla jsem tam v pátek ve čtyři hodiny odpoledne. Ani jednou jsem se před tím nijak nebála, prostě jsem o tom nepřemýšlela. Krize na mě přišla, když jsme tam s mámou šli. Bála jsem se hrozně a málem jsem tam nedošla (tolik k mému hrdinství). Když jsme tam ale přišli, všechno ze mě spadlo a už to bylo v pořádku. Nejdřív mi na stehno obtiskl modrou předlohu, jestli to takto může být. Velikost i umístění mi vyhovovala a tak poté, co mi místo důkladně zdezinfikoval, začal tetovat. Po skončení mi místo zalepil folií a dal mi informace, jak se o tetování, co nejlépe starat. Místo si mažu 2x denně Bepanthenem a už se mi začíná vylupovat.

Ještě špinavé od dezinfekce                                                                                 
















PS: Pokud mě ještě nesledujete na Snapchatu určitě si mě přidejte- jsem tam jako natalieholz.













You Might Also Like

24 comments

  1. Woooow, so amazing :o

    How many tattos do you have? :D I've two ;D

    NEW REVIEW POST | Créme de Rosto Benamôr
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Honey^^
      It's my first tattoo. But I am not going to stay only with this one.

      Delete
  2. Já bych si tetování nenechala udělat, už jen z důvodu, to co se mi líbí ted se mi nemusí líbit za pět let, pokud to teda není datum narození miminka, mamky, babičky, dědy apod :) I když, laserem se odstranit dá.

    lifestyle and beauty

    ReplyDelete
    Replies
    1. To chápu, proto jsem to tak dlouho zvažovala. :)

      Delete
  3. Máš veľmi zaujímavý blog a to tetovanie vyzerá super :)
    http://mich3ll.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Máš veľmi zaujímavý blog a to tetovanie vyzerá super :)
    http://mich3ll.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. Wow great tattoo!!! I love Picasso too!!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, he was incredibly talented :) Thanks Marcela:)

      Delete
  6. áá, tak takový by se mi taky líbilo -.-

    ReplyDelete
  7. Wow, that tattoo is just beautiful. The artist is amazing! Makes me want to get something like this first thing tomorrow morning! x Alona

    gentleconfusion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. vypadá to nádherně a ještě jsem takový nápad nikde neviděla, krásné! :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  9. Hello dear,
    I followed you on GFC and G+:)
    Please follow me back:)
    http://angelsbeautylove.blogspot.de/

    ReplyDelete
  10. Krásný tattoo a to se mi jen tak nějaký nelíbí! Vnukla jsi mi tím uměleckým tetováním nápad a to The false mirror od mého oblíbeného Magritta na záda. Uvidíme uvidíme, také to musím pořádně promyslet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ani nevíš, jakou radost mi tvůj komentář udělal:) Přesně kvůli tomuhle jsem s blogováním začala, abych inspirovala lidi k takovýmto činům. Děkuju moc :)

      Delete
  11. Tak to je skvelé tetovanie, fakt originálne a vyzerá to geniálne! Desaťtisíc palcov hore :)

    ReplyDelete
  12. Vypadá to parádně! :) Já byla na svém prvním tetování už skoro měsíc zpátky a hrozně jsem se divila, že to skoro nebolí. :D A to to prá na vnitřní straně zápěstí některé lidi bolívá šíleně. No, asi mám štěstí. :) Ale člověk co je jako první ptá jestli to oblí nebo ne by na tetování ani chodit neměl.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsem se divila, že to vůbec nebolí. Asi máme vysoký práh bolesti, nevím. Každopádně s poslední větou souhlasím, ta bolest by neměla být vůbec rozhodující, jestli člověk to tetování opravdu chce:)

      Delete
  13. perfektný článok :) takto zodpovedne by to mali brať všetci - ja som tetovanie chcela od 15tich, vedela som, že niečo s hudbou pretože tá mi je vždy srdcu najbližšia a presne ako ty som mala v hlave asi rok, že chcem husľový kľúč, než som tetovanie zrealizovala :) už ho mám teda skoro 10 rokov a zatiaľ to neľutujem :)
    Drew's Beauty
    Narodeninová giveaway

    ReplyDelete
  14. Já jsem letos také podstoupila první tetovaní Praha a rozhodně ne poslední :-D . Jsem z něj nadšená :-) . Mám ho na lopatce, takže na něj moc nevidím, tak bych chtěla příští rok tetování na zápěstí, abych ho měla víc na očích :-) .

    ReplyDelete

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe